0item(s)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

Ako u nás prebieha výkup?

V nasledujúcich bodoch nájdete presný postup ako zistiť cenu svojho mobilného telefónu a ako predať svoj mobilný telefón. Mobilný telefón môžete predať buď osobne na niektorej z našich kamenných predajní, alebo na diaľku prostredníctvom kuriérskej služby.

  1. V prvom kroku zistíte či Váš mobilný telefón vykupujeme. Na úvodnej stránke zadajte do „vyhľadávania“ Váš model (vyberte aj pamäťovú verziu, ak je viacero variantov), ktorý chcete predať a kliknete na „vyhľadať“, alebo priamo na model, ktorý sa Vám vygeneruje pri písaní.
  2. Ak Váš mobilný telefón vykupujeme, v ďalšom kroku vyberiete či Váš telefón je nový (nebol použitý), alebo je používaný.
  3. Ak je Váš mobilný telefón nový, systém Vám automaticky vygeneruje sumu za, ktorú daný model vykupujeme. Platí, že nový mobilný telefón musí spĺňať nasledujúce podmienky: nebol nikdy použitý, je v originálnej nepoškodenej krabici (originálna pečať môže byť porušená), má kompletné pôvodne zabalené príslušenstvo a na mobilnom telefóne sú nalepené originálne fólie od výroby (nikdy neboli zlepené). Po vyplnení odpovedí na krátke otázky Vám systém vygeneruje výkupnú cenu za Váš nový mobilný telefón.
  4. Ak Váš mobilný telefón už bol používaný, vyplníte krátky formulár, kde zvolíte odpovede na základné otázky ohľadom stavu telefónu (vizuálny vzhľad, funkčnosť, používanie...). Po vyplnení formulára Vám systém vygeneruje cenu výkupu za Váš používaný mobilný telefón.
  5. Ak súhlasíte s cenou, ktorú Vám systém vygeneroval, tak v oboch prípadoch (pri novom aj použitom zariadení) pokračujte kliknutím na „predám mobil“ následne Vás systém upozorní, že mobilný telefón sa presunul do košíka.
    1. Ak chcete predať iba jeden mobilný telefón, kliknite na tlačidlo „do košíka“.
    2. Ak chcete predať viac mobilných telefónov, kliknite na tlačidlo „Pokračovať“ a postupujete znova od bodu 1.Ak už budete mať v košíku všetky mobilné telefóny, ktoré chcete predať, kliknite na tlačidlo „do košíka“ kde si viete skontrolovať vybrané produkty. Po skontrolovaní obsahu košíka prosím prejdite k ďalšiemu kroku, kliknutím na tlačidlo „do pokladne“ kde si následne môžete vybrať či chcete mobilný telefón predať osobne na predajni, alebo kuriérom na diaľku „odpredať kuriérom“.
  6. Ak chcete mobilný telefón predať osobne vyberte si prevádzku, ktorá Vám najviac vyhovuje, vyplňte svoje údaje, spôsob platby „peniaze v hotovosti“ a potvrďte Vašu požiadavku kliknutím na tlačidlo „odpredať“. Následne stačí ak sa zastavíte na niektorej z našich predajní, mobilný telefón skontroluje náš profesionálne vyškolený predajca a potvrdí výkupnú sumu, ktorú Vám vygeneroval systém, prípadne navrhne inú sumu (ak predajca vyhodnotí, že napr. mobilný telefón nespĺňa podmienky pre nový, ale použitý a pod...). Predajca s Vami spíše kúpnopredajnú zmluvu a po podpise tejto zmluvy Vám dohodnutú čiastku vyplatí v hotovosti.
  7. Ak chcete mobilný telefón predať na diaľku prostredníctvom kuriéra, pokračujete kliknutím na „odpredať kuriérom“ vyberte si spôsob platby „peniaze na účet“.
  8. V ďalšom kroku vyplníte Vaše základné osobné a kontaktné informácie, k vytvoreniu kúpnopredajnej zmluvy a k vyzdvihnutiu balíka kuriérom. Následne si prekontrolujete správnosť všetkých údajov, ktoré ste uviedli a odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo „objednať kuriéra“.
  9. Po potvrdení a odoslaní objednávky, Vám príde potvrdzujúci email a v prílohe nájdete kúpnopredajnú zmluvu. Túto kúpnopredajnú zmluvu 2x vytlačíte a podpíšete sa ako predávajúci. Následne mobilný telefón s kompletným balením (krabica od telefónu, príslušenstvo – ak je) a s oboma kópiami kúpnopredajných zmlúv zabalíte do škatule tak, aby nedošlo k poškodeniu telefónu na ceste k nám.
  10. Následne, náš pracovník pošle kuriéra na Vami uvedenú adresu v objednávke, ktorý od Vás balík preberie – doprava je bezplatná.
  11. Váš balíček k nám bude doručený najneskôr do 48 hodín (obvykle do 24 hodín).
  12. Pri preberaní balíčka od kuriéra, náš pracovník skontroluje či nie je poškodený.
  13. Potom už nasleduje kontrola samotného mobilného telefónu, jeho funkcii, a či zodpovedá stavu, ktorý ste uviedli v objednávkovom formulári.
    1. Ak stav mobilného telefónu a balenia zodpovedá údajom, ktoré ste vyplnili v objednávkovom formulári, platí cena, ktorú Vám vygeneroval systém. Budeme Vás informovať o akceptácii stavu telefónu a ceny za výkup z našej strany. Následne Vám odošleme jednu kópiu, nami podpísanej, kúpnopredajnej zmluvy a do 24 hodín Vám bude dohodnutá čiastka za výkup prevedená na číslo bankového účtu, ktoré ste uvideli v objednávke.
    2. Ak stav mobilného telefónu nezodpovedá údajom, ktoré ste vyplnili v objednávkovom formulári (mobilný telefón nie je nový, telefón nesie znaky väčšieho používania ako ste vyplnili...) , budeme Vás kontaktovať s tým, že Vám navrhneme výkupnú sumu nižšiu akú Vám vygeneroval systém, adekvátnu stavu Vášho mobilného telefónu.
      1. Ak nižšiu sumu akceptujete, postup je rovnaký ako v bode 13.1
      2. Ak nižšiu sumu neakceptujete, mobilný telefón Vám bude zaslaný späť. Cena spätnej prepravy v tomto prípade je 9 eur.
    3. Ak nám zašlete mobilný telefón, ktorý nevykupujeme (systém Vás nato pri objednávaní upozorní - starý model, telefón s rozbitým displejom, nefunkčný telefón...), taktiež Vám bude obratom zaslaný späť na dobierku s tým, že dopravu hradíte Vy. Cena dopravy je 9 eur.